Blog Santander Consumer Banku

BLOG
BLOG
Top Employer 2019 dla Santander Consumer Banku
Poznaj nas 01 lutego 2019

Top Employer 2019 dla Santander Consumer Banku

Wieczór 31 stycznia to wyjątkowa chwila dla każdego z ponad 2 600 pracowników Santander Consumer Banku. Podczas niezwykłej gali przedstawiciele nasi przedstawiciele odebrali przyznany drugi raz z rzędu tytuł Top Employer

Żeby uzyskać tytuł Top Employer 2019 każda organizacja musi przejść przez szczegółowe badania i spełnić określone w nich standardy. Dodatkowo niezależny audyt wszystkich odpowiedzi stanowi gwarancję odpowiedniego przebiegu procesu certyfikującego. – Ten tytuł to tak naprawdę nagroda i uznanie dla 2 600 naszych pracowników, którzy współtworzą atmosferę panującą w naszym Banku. Jest ona dla nas także najlepszym przykładem tego, że kultura organizacyjna oparta na haśle: Simple – Personal – Fair na dobre wpisuje się w naszą codzienność. Bo przecież w naszej pracy myślimy przede wszystkim o naszych klientach ale nie zapominamy o koleżankach i kolegach z pracy, czy społecznościach lokalnych, w których czy na rzecz których działamy poprzez wiele akcji CSR – zauważa Przemysław Kończal, Prezes Zarządu Santander Consumer Banku.

Rozwój? Na bank!

Zastanawiasz się, jak wygląda codzienna praca w Santander Consumer Banku? Oprócz wielu wyzwań to także mnóstwo powodów do codziennego uśmiechu. W corocznym badaniu zaangażowania pracownicy lidera rynku consumer finance podkreślają m.in. życzliwą atmosferę i niezwykłych ludzi, którzy tworzą tę organizację. Stawiasz na rozwój? Masz na to wiele możliwości. W jednej z dwóch instytucji finansowych należących do Grupy Santander w Polsce działa m.in. program Top Talents, wspierający rozwój najbardziej zaangażowanych pracowników. Aktualnie trwa także nabór zainteresowanych do projektu mentoringowego, czy Strefy Wymiany Wiedzy. To wewnętrzny program mini-MBA podczas którego pracownicy banku dzielą się swoją wiedzą i kompetencjami z kolegami i koleżankami z pracy. W 2018 roku swoje szkolenia prowadziło 35 trenerów, którzy zaproponowali łącznie 30 tematów z których przez 435,5 godziny szkoliło się 794 pracowników Santander Consumer Banku. Co szczególnie cieszy, ich uczestnicy ocenili je średnio na 4,81 w pięciostopniowej skali.

Codziennie Simple-Personal-Fair

Te trzy słowa opisują kluczowe wartości, którymi kierujemy się w naszych wyzwaniach. Niezależnie od tego, czy w jednym sponad 320 oddziałów, czy w zespołach contact center we Wrocławiu i Ostrowie Wielkopolskim, w centrali, czy w gronie naszych ekspertów koordynujących współpracę z ponad 30 000 sklepów, punktów usługowych, dealerów i komisów samochodowych, każdego dnia staramy się nie tylko wspierać naszych klientów ale także budować wspierać i pomagać sobie wzajemnie – dodaje rzecznik prasowy Paweł Florkiewicz. 2019 roku to także wyjątkowa data dla całego zespołu Santander Consumer Banku związana z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. To także przygotowania do wielkiej przeprowadzki pracowników centrali do nowego komfortowego biura, jaka planowana jest na przełom 2019 i 2020 roku. Bank będzie także wspierać miłośników dbania o zdrowie w ramach bezpłatnych treningów nordic walking czy namawiać kolejnych 100 000 Polaków do podpisania oświadczeń woli ze zgodą na przeszczep w ramach akcji „Zwykła karta – niezwykły dar”.

Chcesz dołączyć do grona pracowników Santander Consumer Banku? Sprawdź, kogo aktualnie szukamy w zakładce Oferty Pracy.

wróć do bloga
Przeczytaj również: