Blog Santander Consumer Banku

BLOG
BLOG
Pomoc na Zawołanie - ubezpieczenie w Santander Consumer Banku
Bank Możliwości 24 września 2018

Na Zawołanie. Na pewno

Przy zawarciu umowy na kredyt gotówkowy, kredyt na zakup towarów i usług, popularnie nazywany kredytem ratalnym lub ratami, czy kartę kredytową warto skorzystać z możliwości wykupienia Ubezpieczenia Assistance „Pomoc na Zawołanie” i cieszyć się bezpieczeństwem. Swoim i swoich bliskich.

Ubezpieczenie Assistance „Pomoc na Zawołanie” obejmuje, w zależności od wybranego wariantu, pomoc medyczną, pomoc w domu, opiekę telekardiologiczną, usługę bezpieczne rachunki oraz pomoc prawną. Dostępne dla klientów Santander Consumer Banku trzy warianty ubezpieczenia różnią się nie tylko ceną, ale również zakresem świadczeń oraz limitami ilościowymi i kwotowymi.

Dzięki temu z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.

Pomoc medyczna

Nagłego zachorowania, nieszczęśliwego wypadku czy trudnej sytuacji losowej nie możemy przewidzieć. Nawet jeżeli bardzo byśmy tego chcieli. Na szczęście, brak umiejętności przewidywania zdarzeń nieprzewidywalnych nie sprawia, że stoimy na straconej pozycji. Wręcz przeciwnie… Na niespodziewane zdarzenia możemy się przecież odpowiednio… przygotować. W razie przysłowiowego „w”, z pomocą przychodzi bowiem Ubezpieczenie Assistance „Pomoc na Zawołanie”.

Jak bardzo ważna jest profesjonalna pomoc medyczna, w przypadku nagłego zachorowania i nieszczęśliwego wypadku, wiedzą wszyscy. W takich sytuacjach choremu bądź poszkodowanemu szczególnie trudno jest zorganizować wizytę lekarza pierwszego kontaktu lub  pielęgniarki, dostarczenie leków czy pomoc psychologa bądź pomoc domową po hospitalizacji. Czyli zadbać o kwestie bardzo, ale to bardzo istotne w kontekście walki o powrót do zdrowia.

Warto mieć wtedy do dyspozycji „pomocną dłoń”, która kompleksowo zajmie się najważniejszym. Zdrowiem.

Ubezpieczenie Assistance „Pomoc na Zawołanie” umożliwia organizację wizyty lekarza pierwszego kontaktu (do dwóch wizyt w przypadku I wariantu i do trzech wizyt w przypadku II i III wariantu przy nagłym zachorowaniu i jedną wizytę we wszystkich wariantach przy nieszczęśliwym wypadku), wizyty pielęgniarki (do siedmiu wizyt w przypadku I i II wariantu i do dziesięciu wizyt w przypadku III wariantu), a także organizacja wizyty u lekarza specjalisty. Chory bądź poszkodowany w wypadku musi jedynie postępować zgodnie z zaleceniami lekarza, my zajmujemy się resztą.

A co z transportem pomiędzy placówkami, zapewnieniem rehabilitacji i organizacją oraz dostawą sprzętu rehabilitacyjnego w „wypadku nieszczęśliwego wypadku”? To także jest możliwe. Ubezpieczenie Assistance „Pomoc na Zawołanie” zapewnia nielimitowaną ilościowo liczbę usług rehabilitacyjnych i organizację oraz dostawę sprzętu rehabilitacyjnego i pojedynczy transport pomiędzy placówkami.

Sytuacje losowe mogą przytrafić się każdemu i mogą dotknąć nie tylko osobę bezpośrednio pokrzywdzoną, ale także jej bliskich. Dzieci, osoby niesamodzielne, ale również zwierzęta domowe mogą w razie konieczności z powodzeniem skorzystać z naszej pomocy. Z Ubezpieczeniem Assistance „Pomoc na Zawołanie” nie trzeba martwić się na zapas, w zasadzie nie trzeba martwić się w ogólne. Jeżeli zajdzie taka konieczność, zorganizujemy opiekę dla Twoich dzieci, zapewnimy im prywatne lekcje, zajmiemy się osobami niesamodzielnymi, a nawet wyprowadzimy na spacer psa czy nakarmimy rybki, niezależnie od tego, czy hodujesz welonki czy bojowniki.

Pomoc w domu

Planujesz spokojny, rodzinny wieczór z ulubionym serialem, a może wolisz po raz kolejny zmierzyć się z internetowymi znajomymi w komputerowej rozgrywce? Twoje plany, niezależnie od tego, co zaplanujesz, może pokrzyżować… awaria. Nie tylko przez wielkie, ale również przez małe a. Wystarczy, że telewizor, komputer, tablet, telefon, pralka albo zmywarka odmówią posłuszeństwa (w najmniej spodziewanym momencie), a Ty zostaniesz nie tylko bez planów na wieczór, ale również bez działającego sprzętu. Scenariusz jak z horroru (którego nie obejrzysz „dzięki” awarii)… na szczęście ze szczęśliwym zakończeniem.

Ubezpieczenie Assistance „Pomoc na Zawołanie” zapewnia bowiem organizację i pokrycie kosztów naprawy:

- sprzętu RTV i AGD (do wartości 600 zł wraz z pokryciem kosztów użytych części i materiałów w przypadku sprzętu 7-letniego i młodszego oraz bez pokrycia kosztów użytych części i materiałów w przypadku sprzętu „w wieku” od 7 do 9 lat) – dla wszystkich wariantów;

- komputerów (do wartości 600 zł wraz z pokryciem kosztów użytych części i materiałów w przypadku komputera 9-letniego i młodszego) – dla wszystkich wariantów;

- tabletów (do wartości 600 zł wraz z pokryciem kosztów użytych części i materiałów w przypadku tabletu 5-letniego i młodszego) – dla wariantu III.

Oczywiście nie samą rozrywką (oraz gotowaniem, sprzątaniem czy praniem) człowiek żyje. Nasze życie to przecież również (oprócz pięknych i beztroskich chwil) zgubione klucze, awarie hydrauliczne, rozbite szyby, niedziałające grzejniki i… wiele, wiele innych „atrakcji”. „Atrakcji”, które z Ubezpieczeniem Assistance „Pomoc na Zawołanie” nie będą nam aż tak straszne. W wariancie I zapewniamy pomoc ślusarza, hydraulika, elektryka, dekarza, technika urządzeń grzewczych do 600 zł, a w wariancie II i III również szklarza – oraz koszty części zamiennych.

Awaria telewizora czy zgubione klucze mogą utrudnić nam wieczór. To fakt. Poważniejsze zdarzenia losowe mogą nieść ze sobą nieco… poważniejsze konsekwencje, choćby związane z koniecznością przenocowania w hotelu, wynajęcia ekipy sprzątającej czy transportu bądź dozoru zachowanego mienia. Ubezpieczenie Assistance „Pomoc na Zawołanie” organizuje i pokrywa koszty do 600 zł w razie konieczności transportu osób i mienia oraz dozoru mienia i do 200 zł w razie konieczności nocowania poza domem dla I, II i III wariantu.

Pomoc prawna

Dobrze się znać… na prawie, albo dobrze znać kogoś, kto się na prawie zna. Także w codziennych, z pozoru niewymagających specjalistycznej wiedzy sytuacjach.

Standardowy, ale profesjonalnie wypełniony formularz reklamacyjny może sprawić, że sprzedawca bądź producent bez zbędnych dyskusji uzna naszą reklamację. Opinia prawnika o dostarczonej nam przez najemcę umowie najmu może oszczędzić nam niepotrzebnych nerwów i wydatków. Odpowiednio skonstruowana umowa kupna-sprzedaży może zabezpieczyć dokonywane przez nas mniejsze i większe transakcje.

Właśnie dlatego warto móc liczyć zawsze i wszędzie pomocą prawną. Również w sprawach znacznie poważniejszych, związanych choćby z dochodzeniem swoich praw na drodze sądowej.

Z pomocy prawnej świadczonej przez Centrum Informacji Prawnej w zakresie prawa cywilnego, prawa pracy i windykacji należności mogą skorzystać osoby decydujące się na rozszerzenie wariantu II i III  ubezpieczenia Assistance „Pomoc na Zawołanie”.

Opieka telekardiologiczna

Pobyt w szpitalu w wyniku nagłego zachorowania kardiologicznego bądź zaostrzenia lub powikłania choroby kardiologicznej to często dopiero początek drogi prowadzącej do powrotu do zdrowia. Osoba po hospitalizacji powinna mieć możliwość całodobowego dostępu do badań EKG i skonsultowania się z personelem medycznym zawsze wtedy, kiedy tego potrzebuje. Zdrowie jest przecież najważniejsze, i właśnie dlatego w ramach ubezpieczenia Assistance „Pomoc na Zawołanie” przygotowaliśmy usługę „Opieka telekardiologiczna”. Osoby, które wykupiły II i III wariant ubezpieczenia i były hospitalizowane przez co najmniej 3 dni z wyżej wymienionych przyczyn mogą liczyć na kompleksową i profesjonalną pomoc kardiologiczną. Pomoc, obejmującą dostarczenie i przeszkolenie z obsługi aparatu EKG, konsultacje z personelem medycznym i w razie potrzeby natychmiastowe wezwanie karetki pogotowia.   

Bezpieczne rachunki

Nagłe zachorowanie lub nieszczęśliwy wypadek, skutkujące dłuższą hospitalizacją, mogą skutecznie wybić z codziennego rytmu. W sytuacji, w której w zasadzie myślimy tylko i wyłącznie o naszym zdrowiu, trudno skupić się na „sprawach doczesnych”, a rachunki przecież same się nie zapłacą… a może jednak?

Ze środków otrzymanych w ramach ubezpieczenia assistance „Pomoc na Zawołanie” w przypadku co najmniej 14-dniowej hospitalizacji mogą zostać opłacone: czynsz, czy rachunki za energię elektryczną, gaz, wodę, odprowadzanie ścieków, wywóz śmieci, telefon, telewizję kablową, telewizję cyfrową, abonament radiowo-telewizyjny oraz abonament internetowy. W wysokości uzależnionej do wybranego wariantu, czyli nawet do 800 złotych.

Ogólne Warunki Ubezpieczenia Assistance „Pomoc na Zawołanie” są dostępne w oddziałach Santander Consumer Bank S.A. oraz na stronie internetowej Santander Consumer Banku.

wróć do bloga
Przeczytaj również: