Blisko Ciebie

Customer experience w bankowości w 2030 roku będzie opierać się na połączeniu sztucznej inteligencji z emocjami

Customer experience w bankowości w 2030 roku będzie opierać się na połączeniu sztucznej inteligencji z emocjami

25 listopada 2022
Aby nadążyć za ciągle zmieniającą się technologią, potrzebami rynku i preferencjami klientów, banki...
Czytaj więcej
Większość Polaków nie planuje dużych zakupów internetowych w okresie wyprzedaży

Większość Polaków nie planuje dużych zakupów internetowych w okresie wyprzedaży

18 listopada 2022
  Dużymi zakupami podczas wyprzedaży w Black Friday i przed świętami Bożego Narodzenia...
Czytaj więcej
CX - personalizacja obsługi klientów w bankach

CX - personalizacja obsługi klientów w bankach

27 października 2022
Najnowsze trendy CX (customer experience) pokazują, że klienci chcieliby, żeby banki działały na...
Czytaj więcej