Rozpoczęliśmy kampanię marketingową „Komunikacja stworzona z AI”

Rozpoczęliśmy kampanię marketingową „Komunikacja stworzona z AI”

Nowa kampania marketingowa promuje kredyty gotówkowe naszego banku za pomocą obrazów i tekstów stworzonych specjalnie w tym celu przez sztuczną inteligencję. Chcesz dowiedzieć się więcej o niej i o procesie jej powstawania? Koniecznie zapoznaj się z artykułem poniżej.

Sztuczna inteligencja zyskuje coraz większą popularność i staje się stałym elementem naszej rzeczywistości. Dobrze wiemy o tym w Santander Consumer Banku, to właśnie dlatego zdecydowaliśmy się wykorzystać stworzone przez nią teksty i obrazy do promocji naszych kredytów gotówkowych. Treści wygenerowane przez sztuczną inteligencję w ramach kampanii „Komunikacja stworzona z AI” rozpowszechniamy w wyszukiwarce Google, mailingach do klientów oraz publikujemy na stronie naszego banku.

Dlaczego AI?

Kreacje i slogany powstałe z użyciem sztucznej inteligencji, przy wsparciu międzynarodowej agencji interaktywnej, pomagają nam tworzyć nowoczesną komunikację z klientem aktywnie korzystającym z internetu i szukającym dopasowanych do siebie produktów finansowych. Wpływa to również na budowanie wizerunku naszego banku jako instytucji otwartej na trendy i nowe technologie. To dzięki technologii bowiem, nasze produkty tak dobrze i szybko mogą być dopasowywane do potrzeb klientów. 

Jak wyglądał proces powstawania kampanii?

Nasze działania były pionierskie, ponieważ - według naszej wiedzy - żaden inny bank nie podjął się wyzwania jednoczesnego generowania treści i obrazów reklamowych przy użyciu AI. 

Mieliśmy dwie koncepcje, po pierwsze, chcieliśmy pokazać, że to, co tworzy AI może stać się rzeczywistością dzięki kredytom Santander Consumer Banku. Po drugie, zależało nam, żeby w przekazie uczłowieczyć sztuczną inteligencję, podkreślić że jest wszędzie i nigdy nie zasypia, podobnie jak nasze procesy, dzięki którym klienci mogą skorzystać z finansowania 24h/7.

Dla zadowalających efektów bardzo ważne było tworzenie odpowiednich zapytań. Następnie, po obserwacji pierwszych wyników, nasz bank pogłębiał dialog ze sztuczną inteligencją, zasilając ją kolejnymi danymi. Metodą prób i błędów udało się odwzorować przyjęte założenia, czego efekty można oglądać m.in. na stronie internetowej Santander Consumer Banku.

Działania prowadzone w ramach kampanii marketingowej „Komunikacja stworzona z AI” rozpoczęły się 21 sierpnia br. i potrwają do 30 września 2023 r. Polecamy Wam się uważnie rozglądać!