Jesteśmy Bankiem Przyjaznym Klientowi

Bank Przyjzny Klientowi

Miło nam poinformować, że 7. raz z rzędu Santander Consumer Bank – bank od kredytów – uzyskał tytuł Banku Przyjaznego Klientowi. Nagroda ma szczególne znaczenie, ponieważ jest wynikiem badania opinii klientów na temat wysokiej jakości obsługi i ogólnego zadowolenia z tego, jak pracujemy z klientami i jakie produkty im oferujemy.

Żeby otrzymać tytuł Banku Przyjaznego Klientowi, musieliśmy pokonać skomplikowany proces certyfikacyjny, realizowany przez niezależną firmę badawczą Experience Institute. W tym celu przeprowadzono m.in. telefoniczne wywiady z 1 000 losowo wybranych klientów Santander Consumer Banku – banku od kredytów. Podczas rozmowy, klienci  pytani byli o ocenę jakości obsługi, zadowolenie i satysfakcję z oferowanych produktów i usług, gotowość do polecenia nas rodzinie i znajomym. Na tej podstawie został opracowany Indeks Firmy Przyjaznej Klientowi. W przypadku Santander Consumer Banku wyniósł on 96%, plasując bank  powyżej progu certyfikacji (75%).

– Podczas analizy dowiedzieliśmy się, że nasi klienci cenią nas, m.in.: za wysoką jakość obsługi, uprzejmość i kulturę osobistą naszych konsultantów i doradców, a także podejście do obsługi klienta, chęć współpracy i partnerstwo w całym procesie finansowania planów kredytowych. 97%  klientów jest zdania, że bank ma proste procedury, dzięki którym można w przyjazny sposób zawnioskować o kredyt. Potwierdzono także naszą eksperckość w tej dziedzinie - 9 na 10 klientów uznało, że wyróżniamy się pozytywnie na tle innych instytucji finansowych – mówi Jacek Wieczorkowski, kierownik zespołu zarządzania doświadczeniem klienta.  

W wyniku udzielonych odpowiedzi oraz według indeksu FPK (Firma Przyjazna Klientowi) poszczególne elementy oceny znajdowały się znacznie powyżej progu pozytywnej certyfikacji, uzyskując wysokie punkty procentowe, co stanowi dla nas ogromny sukces.

Bank Przyjazny Klientowi

Klienci zostali zapytani również o to, jak oceniają eksperckość Santander Consumer Banku w dziedzinie kredytów – 9 na 10 osób uznaje, że jesteśmy specjalistami w tym zakresie, a nasi pracownicy wyróżniają się pozytywnie na tle pracowników innych instytucji finansowych.

97 % respondentów uznało również, że Santander Consumer Bank- bank od kredytów dba o zapewnienie bezpieczeństwa klientów w okresie epidemii koronawirusa.

Bank Przyjazny Klientowi

Bardzo dziękujemy naszym Klientom za zaufanie i wysokie oceny, a naszym doradcom w oddziałach, konsultantom Contact Center i pracownikom Biura Głównego we Wrocławiu, za pracę i zaangażowanie, które wpłynęły nie tylko na przyznanie certyfikacji i godła Banku Przyjaznego Klientowi, ale i rzeczywiste działania prowadzone z myślą o odbiorcach naszych rozwiązań kredytowych. Więcej o wyróżnieniu można przeczytać na stronie https://firmaprzyjaznaklientowi.pl/