Zapraszamy na pokład, czyli w podróży z grywalizacją

Grywalizacja w contact center Santander Consumer Banku - banku od kredytów

W ostatnich tygodniach contact center Santander Consumer Banku to miejsce bardzo intensywnej pracy. Jesteśmy dostępni dla naszych klientów -  a tych, którzy w związku z sytuacją epidemiologiczną chcą załatwić swoje sprawy z bankiem drogą telefoniczną, jest dzisiaj o wiele więcej. Ale to nie wszystko, bo w ostatnich tygodniach przenieśliśmy się wszyscy także do świata San Crucero

Wyzwaniem jest dla nas także zapewnienie bezpiecznych warunków pracy dla naszych pracowników – tak, żeby zadbać o ich zdrowie oraz zapewnić ciągłość obsługi klientów. Robimy wszystko, by zarówno konsultanci, jak i Ci, którzy do nas dzwonią, mieli zapewnione komfortowe warunki rozmowy. To jednak tylko część naszej codzienności. Od kilku tygodni przenieśliśmy się również do świata San Crucero – stworzonej na potrzeby banku gry, która z jednej strony wspiera cele biznesowe, ale przede wszystkim jest szansą na chwilowe oderwanie od pracy, moment wytchnienia, zabawy i integracji – także w ramach pracy zdalnej, której objęliśmy część osób pracujących w naszej infolinii.

W ubiegłbym roku konsultanci pracujący w contact center Santander Consumer Banku – banku od kredytów - mieli okazję zarządzać kurortami na tropikalnej wyspie San Tropico, a kilkumiesięczne zmagania kończyły wielkie wirtualne regaty. Tegoroczne wyzwanie to remont ogromnego statku turystycznego: przygotowanie kabin, atrakcji dla turystów – a potem organizowanie rejsów i wycieczek po Morzu Śródziemnym. Zaczynamy od wizyty w Wenecji, do której nie tylko musimy dostarczyć naszych „klientów” – pasażerów statku, ale to także w ramach grywalizacji na nas spoczywa także rola przewodnika po tym, jak i kolejnych odwiedzanych wirutalnie miastach.

Pracując w contact center – wyruszasz na przygodę w San Crucero

Co ważne, San Crucero nie jest jedynie pomysłem na „atrakcyjne” pokazanie wyników biznesowych, rankingów albo realizacji celu sprzedażowego – do czego często sprowadzają się podobne „programy grywalizacyjne”. U nas jest wręcz przeciwnie – tak zwany biznes jest tu tylko „paliwem” do tego, aby dobrze bawić się w warstwie fabularnej. San Crucero to prawdziwa gra, z misjami, rozbudowaną mechaniką i ciekawymi wyzwaniami, jak w dobrej grze strategicznej, czy ekonomicznej. Oczywiście, oprócz zdobywania kolejnych poziomów, na naszych graczy czekają równie jak najbardziej realne nagrody.

Zapraszamy na pokład contact center, wyjątkowego miejsca, w którym od początku swojej pracy można otrzymać wielki statek pasażerski i pływać nim do największych atrakcji turystycznych Morza Śródziemnego J Z grywalizacji w Santander Consumer Banku korzystają nie tylko nasi konsultanci wspierający klientów Santander Consumer Banku za pośrednictwem infolinii, ale także doradcy w ponad 330 oddziałach własnych i partnerskich.

Dowiedz się więcej o pracy w Santander Consumer Banku i zajrzyj do serwisu Kariery. Chcesz sprawdzić, kogo aktualnie rekrutujemy? Zajrzyj na stronę z aktualnymi ogłoszeniami o pracę.

Arek Krajewski, trener w Contact Center Santander Consumer Banku

Polecane artykuły
Zdalny powód do uśmiechu w Santander Consumer Banku - banku od kredytów

Zdalny powód do uśmiechu

18 maja 2020 Poznaj nas
Pracownicy biura głównego i część pracowników contact center Santander Consumer Banku pracują...
Czytaj więcej
Rekrutacja zdalna w Santander Consumer Banku - banku od kredytów

Rekrutujemy zdalnie i przyjaźnie

24 kwietnia 2020 Poznaj nas
W tym niełatwym dla wszystkich okresie nasza rekrutacja wygląda nieco inaczej. Z myślą o...
Czytaj więcej
Top Employer 2020 dla Santander Consumer Banku - banku od kredytów

Top Employer 2020 dla Santander Consumer Banku

30 stycznia 2020 Poznaj nas
W tegorocznej edycji programu Top Employers Institute wyróżnił ponad 1600 organizacji, w 119...
Czytaj więcej